onsdag 3 juni 2009

Provsmakning, kalas och möhippa

I måndags var jag och mamma på provsmakning av mat med föräldragruppen, man ska tydligen inte äta bröstmjölk hela livet! Alla andra bebisar fick smaka utom jag, mamma tyckte jag var för liten, hon säger att jag måste minst vara 4 månader. Efter att mina kompisar Vidar och Ebbe fått smaka mat lekte jag med dom, jag gillade verkligen att hålla Ebbe i handen.



På kvällen kom några av mammas och pappas kompisar för att bada i poolen och för att gratta mamma som fyllde 25 år.
Märta och Johanna tyckte det var roligt att leka med mig, jag var, som ni ser på bilden, måttligt road :)



Igår var jag och mamma på möhippa för Malin som ska gifta sig på gotland i sommar. Jag träffade en jätte rolig tjej där som lekte med mig hela kvällen, jag hade jätte kul. Jag hoppas att jag får träffa henne i sommar på Gotland. Tyvärr tog inte mamma några bilder.

Vad den här dagen har att bjuda på får vi se, jag är förväntansfull.

3 kommentarer:

  1. Men Sofie har du fyllt 25!!!! Grattis i efterskott!! Vad roligt att få följa Sigge på bloggen, ser fram emot mycket trevlig läsning! kram från mirjam o milo

    SvaraRadera
  2. Verkligen, 25, värsta stora ju!!! GRATTIS!!! Kul med ännu en bloggkompis.

    kram kram

    SvaraRadera
  3. Oj, har lånat Johans dator, min har gett upp. Han var visst inloggad som nåt annat såg jag...ha,ha...

    kram Hanna

    SvaraRadera