söndag 13 december 2009

Lucia

Idag har jag gjort ännu ett bejublat framträdande som stjärngosse. Först var det luciatåg i kyrkan, det bästa pappa någonsin sett säger han. Jag tycker att det är självklart att det var bra jag och mina polers var ju med!! Jag sjöng inte så mycket i år, mamma hade glömt öva låtarna med mig. Jag var den enda stjärngossen idag, det är tydligen "ute". Man ska vara pepparkaksgubbe eller tomte, ska försöka övertala mamma till nästa år.

Efter kyrkan åkte vi först till mormor, morfar och moster och lussade sen till farmor och farfar, succé varenda gång.


Jag på ingång i kyrkan


Det tar på krafterna att lussa så jag tog en tupplur i min vagn.



Vi försökte ta lite familjekort idag men jag tyckte det var mysigare att pussa på mamma.

1 kommentar:

  1. Nu har jag skickat runt datorn i vår amerikanska familj o visat upp dig som stjärngosse sigge! De tyckte att du var hur söt som helst o förstod också varför du behöver få lite nya kläder från usa.... =)

    SvaraRadera