måndag 15 februari 2010

Kalas i dagarna två!

Jag har firat Ebbe i dagarna två med fika och bus. Har även hunnit med ett kostsamtal på bvc idag, kan behövas efter dessa kalas! Igår var det riktiga 1-års kalaset och idag firade vi Ebbe tillsammans med Widar. Vi fikade och lekte en massa med hans nya leksaker båda dagarna. Jag är ett stort fan av Ebbes kök, jag älskar att stå vid spisen och röra i grytorna. Idag kom jag på att man även kan laga mat i ugnen. Jag öppnar luckan stoppar in grytan, stänger luckan för att sen öppna och ta ut grytan -hur kul som helst! Jag kan göra det hundra gånger, lika kul varje gång!

Ebbe när han blåser ut ljuset.

Ebbe och jag grejar i köket!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Tjejer gillar killar som kan laga mat ;) Puss från Emma

    SvaraRadera
  2. Då vet vi vem som tar hand om maten nästa gång vi har fredagsmys!

    SvaraRadera