söndag 7 mars 2010

Happy 1st Birthday!!

I onsdags fyllde jag ett år! Tänka sig jag har blivit värsta stora killen!! Jag firade min födelsedag med feber, hosta och snuva, lite taskig tajming. Jag hann i alla fall med att bjuda hem släkten i söndags på kalas innan jag blev sjuk. Jag fick en massa roliga saker i present, tack tack!

Igår skulle jag ha firat min födelsedag med de andra i föräldragruppen, vi hade bokat Ringstorpsgården och skulle äta, mysa och byta paket allihopa men jag fick stanna hemma eftersom jag hade feber. Mamma gick dit en liten sväng och representerade mig.

Jag fick även ställa in kalaset jag skulle haft med mina kompisar, men mamma har lovat att jag ska få ett kalas när jag är helt frisk!

Här kommer lite bilder från i söndags:

Föräldrarna hade beställt en tårta med med "mini-me" på, jag var bara någon dag på kortet.


Massa paket att öppna! Jag var lite orolig över pappret och gav varje bit papper som jag rev av till Johanna eller mamma.


Jag testar innebandy klubban och min nya "Heja Sverige outfit"


Jag leker med min nya bondgård, med bilnycklarna i högsta hugg!


Jag och moster myser i soffan på min "riktiga" födelsedag.


När de andra i föräldragruppen kalasade låg jag hemma och sov med pappa.

1 kommentar:

  1. Farmor och farfar7 mars 2010 kl. 22:46

    Tjoho,Sigge!!!
    Tack o lov att du är frisk igen!!!
    Kramen från farmor o farfar.

    SvaraRadera