torsdag 24 juni 2010

Rådjur, babysång & MC-klubb


I förrgår så upptäckte jag ett livs levande rådjur i trädgården. Pappa och jag var tvungna smyga ut och filma. Det var spännande, men jag var tuffare än vad rådjuret var som blev skraj och skuttade iväg.

Igår gick Ema och jag på babysång på Torp. Grymt mycket barn, men vi dansade och brottades mest med varandra.

Idag kom farbror förbi på sin motorcykel. Jag fick provsitta. Ge mig några år, så når jag fram till gasen!


Rådjursjakten på film!

3 kommentarer:

  1. Farfar o Farmor25 juni 2010 kl. 08:44

    Häftig jägare och knutte, vad ska det bli av en så cool kille. TREVLIG MIDSOMMAR till er alla !!

    SvaraRadera
  2. Fråga 1: Är Sigge verkligen med på jakten, han är väldigt tyst isf :)

    Fråga 2: Vart är den, där bakom? Jag såg inget...

    SvaraRadera
  3. Hehe. Sigge var med ;) , men han är verkligen knäpptyst o stel som en pinne pga spänningen när vi sprang runt!

    På fråga två svarar att det bara är hornen som sticker upp o syns. :)

    SvaraRadera