onsdag 6 oktober 2010

Nya lärdomar

Jag lär mig nya saker varje dag. Idag har jag till exempel lärt mig att man inte ska äta rispuffar när man är snorig. De fastnat liksom
under näsan då!
Igår lärde jag mig att kökslådan är en perfekt fåtölj om man slänger ut allt som egentligen ska ligga där!



Förresten var jag på 1,5 års kontroll igår. Jag vägde 11,5 kg och var 83 cm lång. Det var jättekul att vara hos Anne ända tills sprutan! Men som tur var gjorde det bara ont en liten stund.


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Tjena vad du är lång nu Sigge! Snart når du upp till din fasters fenomenala längd ;)
    och det är helt rätt inställning, man lär så länge man lever! KramKram

    SvaraRadera
  2. Lådan är ju ett perfekt ställe att ha ett hemligt godisförråd i. När päronen säger att man ska städa är de bara att hoppa i å putta igen lådan så kan man ligga där å snaska tills faran är över :o)

    SvaraRadera
  3. Kan ju inte mer än att hålla med mr. Onkel. Det är ju det bästa stället att var på ;) Men det gäller ju att man har ett stoort lager så man klarar sig ett tag.

    SvaraRadera