måndag 17 maj 2010

Långhelg

Pappsen har varit ledig en massa dagar i rad, jippi! Det har varit så mysigt. Vi har hunnit med en hel del saker som att bygga ut altandäcket, hänga i kyrkan, shoppa lite på Marieberg, fira snyggingarna (Patrik & Elin) och grillat flera gånger.




Jag hjälper karlarna lite. Barrett fastnade visst inte på denna bild.

Farfar lärde mig lite om magnetism i lördags, coolt att skruvar kan sväva :)




Jag var förstås dj och skötte musiken.




Jag hittade en egen hammare att hamra med, andra kallade den visst för en pinne. Ni får vrida lite på huvudet tills mamma snurrat bilden.
Jag måste ju tacka alla för hjälpen i lördags, hörde att ni fortsatte länge trots att jag (läs arbetsledaren) gått och lagt mig.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar