söndag 8 november 2009

Dop, bröllop och farsdag!


Jag vet att man ska leva i nuet, men här kommer lite om förra helgen.
I lördags var jag på dop för Ebbe, då passade Ebbes mamma och pappa på att gifta sig. Vilka luringar va!? De var så fina alla tre och strålade av lycka!!


Ebbe, Johan och Anniefrid, såå fina!

På kvällen åkte pappa iväg på farsdagsbowling med kyrkan medan mamma och jag var hemma och myste. Pappas lag vann, jag är så stolt över honom.
I söndags var vi i kyrkan, jag kan ju numera hänga på Emma när hon kryper iväg, superkul!
Jag och Emma spanar på uppstoppade fåglar.
Vi hann även med att fira pappa och farfar, morfar jobbade så vi ska fira honom någon annan dag!
Tre generationer grabbar. Jag gav tröjan jag har på mig till pappa i farsdagspresent, smart va!?

1 kommentar:

  1. Haru inte spytt färdigt nu så du kan blogga lite? Ska skriva C-uppsats men de e ju roligare att hänga runt här, så skriv lite, snälla, annars få jag aldrig rast.

    SvaraRadera