måndag 16 november 2009

Frille!!

Nu är jag äntligen frisk. Efter ett par dagar med feber, spya, sömnproblem och tandsprickning är jag nu "back in business". Mamma är nog också snart människa, om hon får sova lite i natt dvs. Det har faktiskt varit ganska mysigt att vara sjuk, jag har fått sova med mamma i stora sängen (pappa skickade vi in i "kontoret"). En annan mysig grej är att farfar har varit här och lekt med mig några dagar så att mamma skulle få sova lite. Idag kom både farmor och farfar hit, vi var ute på en långpromenad och busade en massa. En annnan bra grej med att vara sjuk är att jag sluppit ta spruta men tyvärr varar inte den glädjen så länge, på tisdag kommer jag nog bli vaccinerad.

Jag leker i "plastlådan" = me like

2 kommentarer:

  1. Det har bara varit kul att få leka , mysa och ta promenader med dig. Du har en fin matta att leka på i ditt rum. Skönt att se att du frisknat till.

    SvaraRadera
  2. Farfar får passa sig så han inte får träningsvärk så aktiv som han blivit. Men gött å höra att ni allihopa lever och mår bra nu!
    Tycker synd om Dinkan bara, sova på kontoret... Vad har din mamma önskat sig i julklapp som kostar så mycket att han måste sova där å aldrig få ledigt?

    SvaraRadera