tisdag 18 augusti 2009

Bus hos Ebbe

Idag har jag haft fullt upp med att leka med mina polare. Dagen började med träff med föräldragruppen på Bibblan, sen följde jag med Ebbe hem och lekte. Vidar och hans päron gjorde oss sällskap efter ett tag. Jag och grabbarna hade helskoj, iallafall jag som garvade åt det mesta. Ebbes mamma hade tydligen gjort jätte gott fika, jag fick ju inte smaka så jag vet ju inte, men mamma mumsade på. Mamma hade som vanligt ingen kamera med sig, tur att Ebbes mamma tog lite kort.

Här ser ni ju beviset på att jag kan sitta!
En annan rolig sak som händer är att jag ställer mig i krypställning ibland. Händer inte allt för ofta men det händer. Mamma och pappa inser nog inte konsekvensen av om jag skulle krypa helt, dammsugaren måste ju gå oftare här hemma då. Å andra sidan kan ju jag fungera som en dammjagare:)
Jag bifogar även en bild när jag sitter i Bumbon och skrämmer min fina elefant
som jag fått av min syssling Axel. Axel har förresten precis blivit storebror,
värsta sysslinggänget är vi nu!

1 kommentar:

  1. Det blir bra Sigge. Gröna sidan upp sedan kan vi spela fotboll. Det ska börjas i tid. Från grunden.

    SvaraRadera