söndag 2 augusti 2009

Bevis

Jag har fått en del undringar, om det verkligen är jag som bloggar. Här har ni beviset.


Jag är ganska nöjd över det jag skriver, tänk att jag kan vara så rolig :)


Igår var jag hos mormor, morfar och moster, de har precis kommit hem efter två veckor i Tunisien. Jag fick en jätte fin t-shirt och en uppblåsbar båt till poolen, så nu hoppas jag på badväder. T-shirten var lite för stor, men försäljaren hade sagt till mormor att det bara var att tvätta den så skulle det bli rätt storlek. Om den fortfarande var för stor efter en tvätt skulle den vara bra efter två tvättar. Underbart att man kan få krympning till något positivt!
Senare på kvällen åkte vi tydligen på glasscafé, jag bara sov och sov. Mamma och pappa hade i alla fall trevligt.
Jag håller fortfarande mina föräldrarna uppe på natten, så de är rätt slitna. Jag somnar vid 19 och sover till 24, sen vaknar jag minst 1 gång i timmen och vill äta eller mysa. Så nu försöker föräldrarna lassa in mat både till lunch och kvällsmat, men jag tycker sådär om det. Varför ska man äta riktig föda när morsan har mat?

1 kommentar:

  1. Nää du bloggar kungen, nu är det dags att lära sig att länka till morbror också =) Han är ju snart i klass med blondinbellas blogg som din far så fint uttryckte det. Gött att se att det är du som bloggar och ingen annan =)

    SvaraRadera