fredag 4 september 2009

6 månader!

Tänk att lilla jag blivit stora jag! Igår "fyllde" jag 6 månader, detta firades med att pappa var ledig. Vi var bl a och fikade hos Simson (se hans blogg för bilder) och så var det premiär för babysimmet. Babysimmet var en hit, jag plaskade och plaskade tills ögonen var alldeles röda av vatten.
Jag är nu ca 68 cm lång och väger typ 8300 g. Jag försöker dra mig framåt när jag ligger på magen, men det är svårt och slutar oftast med att jag bryter ihop.


I söndags var jag på mitt första barnkalas, det var Mira-Li som fyllde 2 år. Hennes mamma hade fixat och donat hur fint och gott som helst. Jag och Emma höll tillgodo med majskrokar, supergott! Som ni ser på bilden nedanför tyckte jag det var lite otäckt att sitta med de andra barnen, ska försöka tuffa till mig lite till Lexus kalas på söndag.



Slänger med en bild när jag sitter stolt som tuppen i mammas och pappas säng!


2 kommentarer:

  1. Tja Sigge! Jag saknar dig, vill du kan du få följa med till Sylarna imorgon. Där finns de jätte många djur, mygg å mygg å en till mygga. De finns tjejer där också som nog gärna ställer upp å byter blöja på dig, så du behöver inte oroa dig att ja ska gjöra något taffligt försök. Ja tänkte mest att vi kan klättra i berg äta blåbär och dricka kaffe!

    SvaraRadera
  2. Ha det gött i Sylarna!
    Ta några extra blåbär. Det håller magen i schack!
    Fast själv föredrar jag katrinplommon, både till gröten, morotspurén och kalopsen!

    SvaraRadera