torsdag 24 september 2009

Lite nya tricks

Idag traskade jag och mamma iväg till BVC i spöregnet. Jag satt och mös under regnskyddet i vagnen och mamma gick i sina regnkläder med regnet piskandes i ansiktet. När vi var nästan framme kom solen och det blev jättefint väder. På BVC utdelades det en hel del tips på hur jag ska sova hela natten utan att snutta på morsan och på hur jag ska börja äta ordentligt.

När mamma eller pappa ska byta blöja på mig brukar jag busa med dom, jag vänder mig till mage så det blir lite extra svårt för dom, hihi. Då vänder de mig tillbaka till rygg och då vänder jag snabbt som ögat till mage igen!

Ett annat trick jag lärt mig ganska nyligen är att gå från sittande till nästan krypläge och tillbaka men oftast slutar det med att jag hamnar på mage och simmar torrsim. På tal om simning så ska jag på babysim idag. Idag ska jag "dyka" under vattnet, jag hoppas jag slipper kallsupar.

Tyvärr blir det inga bilder idag då kameran glömdes kvar hos Milo i söndags.

3 kommentarer:

  1. När det går så långt mellan gångerna vi ses är de fantastiskt å få följa dig å morsan till BVC via bloggen. Du har en snäll mamma som låter dig ligga i vagnen och det inte är tvärt om, mamma i vagnen å du puttar! Ska ja anm'la dig till lilla lidingöloppet 2015? Tror du pappa har hunnit träna så pass då att han kan springa med dig runt?

    SvaraRadera
  2. Han växer så fort! Aina och Nils vill ha sysslingträff här snart. Vi i Nilvér klanen måste hålla ihop!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Absolut, på nåt sätt får vi styra upp det! Kul!

    SvaraRadera