onsdag 9 september 2009

Mycket på gång

Ojoj det händer så mycket om dagarna att jag nästan inte hinner med att blogga!

I lördags var jag och föräldrarna på kräftskiva hos Svenséns. Äntligen fick jag träffa min kompis Selma. Hon är exakt 4 månader yngre än mig. Vi kommer nog ha jätte kul framöver men i lördags var hon inte så intresserad av mig, hon sov mest!

I söndags var jag hos Lexus på kalas. Det var massa barn där som busade och åt en massa gott. Det var så mycket att titta på så jag åt upp min gröt utan någon fruktpuré.

OBS! Lexus var mycket gladare och mer i farten än vad bilden visar. :)


Alla barnen fick en påse med sig hem. Min var fylld med majskrokar och en liten bil, mums!
Igår träffade jag och mamma föräldragruppen. Ebbe och jag kände oss väldigt stora när vi fick sitta på varsin Bobbycar.



Jag har blivit så duktig på att äta! Jag gapar och tycker till och med det är gott. Det lossnade i söndags, jag är inte så värstans intresserad av mammas mat på dagarna längre. Men på natten duger fortfarande inget annat än mamma.

3 kommentarer:

  1. Hej Sigge! Kul att du och dina föräldrar kom i lördags. Sorry att jag sov så mycket. Ska försöka hålla mig lite mer vaken nästa gång. Vi kanske kommer och hälsar på er och tittar på erat hus snart nån gång! Kram Selma

    SvaraRadera
  2. Men Sigge.. perfekt vad kul att de går bra med maten nu!! Jag har haft en svacka men mamma säger att de är för att jag har varit sjuk :) I går prova jag fisk, de va SMASKENS!! I dag ska jag simma som en fisk på babysimmet, vi kanske ses sen, puss o kram Emma S

    SvaraRadera
  3. Selma, du och päronen är så välkomna hit, när som helst. Så länge du försöker hålla dig vaken och leker med mig dvs :)

    Emma, jag har hört lite rykten om att du var som en fisk i vattnet, bra jobbat! Nu har min matsvacka börjat mamma kämpar hårt för att jag ska komma fort ur den!

    SvaraRadera