måndag 19 oktober 2009

Ebbe och jag

Idag har jag och mamma haft en skön dag hemma, vi har tvättat och städat lite. Jag tycker om när vi tvättar. Jag vill att mamma håller mig i händerna så att jag kan gå och kolla på tvättmaskinen när den är igång, sen sätter jag mig en stund och kollar på maskinen. Jag kan sitta i flera minuter och bara kolla.
På eftermiddagen hade vi picknick med Ebbe och Anniefrid i lekparken. Jag var ganska nyvaken så jag uppskattade inte riktigt gungan idag, men det var mysigt att sitta på en filt. Efter lek och bus i lekparken gick vi hem till Ebbe och lekte lite. Jag var lite rädd för Odd (Ebbes hund) idag, när han var på behagligt avstånd var jag ändå rätt nyfiken på honom.

Jag och Ebbe på filten. (Jag vet att jag ser rätt uppstoppad ut, men det var varmt och skönt iaf.)


Jag i min älskade vagn.

Ebbe och jag efter lekparken, båda rätt slitna.


1 kommentar:

  1. Sköning, gullunge, söto... å där tog min vokabulär slut, men du fattar va ja menar!?

    SvaraRadera