torsdag 29 oktober 2009

Jag kryper!!!

Idag kröp jag! Tidigare i veckan så började jag hasa mig fram om jag behövde nå någon leksak som var på en meters avstånd, men nu kryper jag helt plötsligt hur långt som helst. Ja, i alla fall längs hela köksmattan.

Min norska vän Alma är på besök och hon har krypit runt här både igår och idag, så jag har försökt att snappa upp en del tekniktips. Hoppas jag kommer ihåg detta imorgon när jag vaknar, annars kanske jag får kolla in pappas videofilm :)

Jag är ju nästan 8 månader gammal nu, dags för föräldrarna att barnsäkra hemmet!

4 kommentarer:

  1. HÄRLIGT, men nu får dina päron bygga ut köket så du kan krypa längre eller så får du lära dig att svänga ;o)

    SvaraRadera
  2. Härligt Sigge!! GRATTIS!!! Bravissimo!!Nu öppnar sig världen för Dig, så full fart framåt!! Många kramar från farmor o farfar.

    SvaraRadera
  3. Wow! Vi sitter här & skrattar & njuter & låter oss imponeras!! Hoppas att du kan visa upp samma konster när vi ses nästa gång!
    kram Märta & barrett

    SvaraRadera
  4. Bra jobbat Sigge! Va kul, nu öppnar sig en helt ny värld för honom...kramar Anna

    SvaraRadera