söndag 11 oktober 2009


Idag var det barnvälsignelse för mig och Emma i Citykyrkan. Putte tog tillsammans med Gud hand om det och jag och Emma skötte oss fint. Efteråt så hade föräldrarna ordnat med lite party och käk. Jag fick jag lite presenter också. Emmas var rosa och mina var mest ljusblå, förutom en rosa barbapappa från Märta och Barrett. Efteråt provkörde jag min nya Polis-Bobby Car som jag fått av mammas familj. Det var kul! Tidigare har jag fått åka bakom på Lexus Bobby Car, så en egen var efterlängtad.

6 kommentarer:

  1. Tack för en mysig dag, ni var så fina!
    kram Romans

    SvaraRadera
  2. Tack för en välsignad dag. Goda pajer , fantastisk tårta och goa bakverk. Men mest av allt trevligt att träffa er alla.

    SvaraRadera
  3. Sigge ser ut som du har ätit lite förmycket kladdkaka och hängt för lite i babygymmet. Nog pluffsat, rakavägen till ÖKK å ta med denna däringa pappan du har!

    SvaraRadera
  4. Så mysigt Sigge! Hoppas att allt är bra med dig. Själva är vi lite sega efter mormors 50-års firande och en gnutta förkylda så den här veckan kommer gå i lugnets tecken. Kram Ebbe
    Ps. lite avis på din fina bil är jag allt ;-)

    SvaraRadera
  5. Tack för en kanon dag.. de va skoj att blir extra välsignad tillsammans med dej!! Jag kommer gärna o åker lite med dej på din bobbycar nån dag, jag gillar ju o åka fort vettu!! Puss i kram från Emma

    SvaraRadera
  6. Det händer saker även fast dom inte hamnar på bloggen, bara så ni vet! Idag var det final på babysimmet. Dock utan pappa denna gång, men mamma simmar också hyfsat :)))

    SvaraRadera