torsdag 16 juli 2009

Kompis på besök

Tisdagen började verkligen mysigt när Lexus kom på besök och mamma hade bokstund i soffan med oss. Efter ett tag hade vi alla mornat oss, även mamma... och jag fick visa grannens traktor för Lexus. Han skjutsade dit mig i barnvagnen.

Sen kom pappa på en jätterolig lek för Lexus som snabbt samlade upp alla plommon från trädet som blåst ner över pappas altan-utbygggnad.

Även farfar fick vara med och leka. Han sågade upp trädet och klippte sen häcken så att den blev lika fin som grannens. Nu efteråt sitter jag med dryga 39 graders feber, men känner mig ändå på bättringsvägen :)

2 kommentarer:

  1. Jag säger bara det....BARNARBETE.... Men Dennis jag trodde du va bättre än så ;)
    Vingåker snart eller??
    kram

    SvaraRadera
  2. Kanske vissa inslag av barnarbete, men snittåldern under dagen hamnade på 28 år. Alla arbetarna hade dessutom kul och gjorde nytta :)

    SvaraRadera