onsdag 8 juli 2009

Lite nytt

Jag har varit uppe i svampen med föräldragruppen. Jag hängde i Ebbes vagn lite.



Ebbe var här en dag förra veckan och lekte med mig, vi hade jätte skoj. Vi lekte mest i mitt babygym och så gillade han bumbon.



Min kompis Viktor tog med sig sina päron från Uppsala och hälsade på mig. Vi hade en jätte mysig kväll. Visst är Viktor lik sin far!



Jag chockade alla med att vända mig från mage till rygg för första gången när Viktor var här. Sen har det "rullat på", nu vänder jag från rygg till mage hela tiden. En videosnutt kommer vid ett senare tillfälle.



I lördags var jag och morsan och farsan på 4 juli firande med maskerad. Jag var stålis och pappa var Barrack Obama och mamma var Michelle Obama, men det syns ju bilderna.


Jag försöker se lite farlig ut!

5 kommentarer:

  1. Va söt du va Sigge! kram Alma

    SvaraRadera
  2. Åh! Du är en av de sötaste bebisar jag sett Sigge!! Och du klär verkligen som stålmannen, kanske nåt att satsa på i framtiden.... kram kram

    SvaraRadera
  3. När blev supersigge en charlestonbrud med fjädrar i håret? Påsk redan eller är det en liten Pockahontas?
    Sigge skärpning, du ska inte låta dina päron spöka ut dig hur som helst! Tänk på att jag är din farbror och jag har viss stil och rykte att leva upp till! t.o.m Hälleforsstekarn Börjel vet vem du är så you better shape up gosse!

    SvaraRadera
  4. Härligt att se en ny fresch stålmannen , stålfarfar börjar bli rostig

    SvaraRadera
  5. Vilken rolig familj Du har kommit till Sigge!En dag önskar de att Du kallar dem mamma och pappa. Nästa dag kallar de sig själva för päron, och nu heter de Obama! Men Du är ändå tuffast vår Stålman! Vi väntar med spänning på nya äventyr!

    SvaraRadera