måndag 13 juli 2009

Semester!

Nu har pappa börjat sin 4 veckors semester, helt underbart! Nu får jag hänga med båda mina päron hela dagarna.

Idag när solen sken, var vi ute på vättern med Lexus och hans föräldrar. Våra pappor åkte wakeboard, mammorna solade och jag och Lexus hängde mest runt.



Jag har fått ny flytväst och nya solglasögon, dessa prövades idag. Både var super!




När vi kom iland, myste jag och Lexus i hans barnvagn. Lexus tyckte iaf det var roligt :)




Jag har börjat få lite gröt på kvällarna för att jag ska bli mättare för natten och inte vilja äta tre gånger på en natt. Än så länge tillåts inga jätteportioner, men av det lilla jag smakat så gillar jag det skarpt.

3 kommentarer:

  1. Farmor och farfar.13 juli 2009 kl. 22:58

    Ha en riktigt skön semester hela familjen!! och... ät gröt, och sov se'n skönt Sigge. Kan avslöja att din pappa oxå gillade gröt skarpt.

    SvaraRadera
  2. Härligt med semester! Njut ordenligt nu! Hoppas vi ses snart igen! Kram Ebbe med mor och far

    SvaraRadera
  3. Sigge du måste ha snoppbandet knäppt annars funker de ju inte. Blir som en varmkorv i bröd som badar utan att ha ett ett snoppband knäppt, glider bara liksom igenom. Eller förlitar du dig på flytförmågan i magen? tror det bara är din far som kan ge sig på något så järvt.

    SvaraRadera