onsdag 1 juli 2009

Underbara vänner

Min familj har så många härliga vänner som vi verkligen är tacksamma för. I söndags var Emma och hennes föräldrar här och myste med oss och moster, mormor och morfar.



Emma lånade min tumme.



Efteråt blev jag lite slemmig, med det var det värt!



Vi lekte också i mitt babygym. Emma försökte sno mina grejer hela tiden, jag lät henne hållas, mamma har sagt att man ska vara snäll mot tjejer. Modiga Emma badade i vår pool med pappa Björn, jag fegade ur då men tog mod till mig igår och badade.

Igår kväll var det fullt hus här igen, Ewa J, mormor och moster var här hela eftermiddagen och framåt kvällen joinade även morfar.



Sen kom Märta, Barrett, Hanna och Lexus förbi. Johanna kom först jätte sent så hon hann bara mysa med mig en kortis innan jag ville sova, hon hade tydligen gått lite vilse. Jag ska rita en karta till nästa gång, så hon hittar bättre :)
Jag behöver väl knappast säga att jag, mamma och pappa njuter av livet tillfullo?

2 kommentarer:

  1. Det var mysigt att få komma till er! Vilken tur att vi inte stannade o väntade på johanna, låter som att vi hade fått vänta länge, länge....! Både jag o barrett ser fram emot att få se hela familjen nilvers utklädsel på lördag!!!

    SvaraRadera
  2. jättesent kom jag inte...det är priset man får betala när man är lite äventyrssigen och vill utforsla nya vägar! (jag tar odck tacksamt emot Sigges karta till nästa gång)

    Ses på fredag!

    SvaraRadera